De Zwiermakers hebben alle vragen even op een rij gezet! Lees je mee?
FAQ Varen
Kan ik annuleren bij slecht weer?
Ja, in de bevestigingsmail zit een link waarin je tot 24 uur voor aanvang van de reservering kan aangeven of je wilt verplaatsen (gratis) of geheel wilt annuleren (€ 15,- admin. kosten).
Voor gedeeltelijke annuleringen kan je mailen naar varen@zwier.nl. Hiervoor gelden dezelfde voorwaarden als voor gehele annuleringen.
Hierna sturen we het bedrag binnen 14 dagen op je rekening.
(Als je verplaatst dan ontvang je een nieuwe bevestigingsmail indien die datum beschikbaar is, anders nemen we contact met je op)
Heb ik een vaarbewijs nodig om met een sloep te varen?
Nee, een vaarbewijs is niet nodig. Onze uitleg voor vertrek is voldoende.
Mag ik een hond meenemen op de boot?
Ja, gezellig, mits je ervoor zorgt dat de hond niet op de kussens zit en je de boot schoon (haarloos) terug brengt. Wij hebben schoonmaakspullen. Zie je deze niet op de kade staan vraag er dan even naar bij een host.
Hebben jullie zwemvesten?
Ja, wij hebben zwemvesten voor alle leeftijden.
Hebben jullie kluisjes (voor als je bijv. gaat suppen)?
Nee, deze hebben we niet.
Als je met je auto komt kan je wellicht daar je waardevolle spullen laten.
Buiten op het terras is een kast waar je wat spullen kwijt kan.
Hebben jullie iets om spullen niet nat te laten worden als ik een sup, kano of zeilboot huur?
Ja, we hebben een waterdichttonnetje waarin je bijvoorbeeld mobieltjes en sleutels in kan doen.
Ik kom met de auto, is parkeren gratis?
Bij aankomst trek bij de slagboom een kaartje. Als je bij ons komt logeren, vergaderen of een boot huurt krijg je een uitrijmuntje van onze host bij de uitcheck.